Kontorstole udsalg fra HÅG og Labofa - billige kontorstole på tilbud

Jeg har skrevet tre indlæg tidligere på denne blog, der handler om billige kontorstole udsalg. Men for at man ikke skal bladre igennem alle disse tre indlæg har jeg valgt, at samle dem i ét indlæg om kontorstole. Jeg vil i dette indlæg samle op på det jeg har skrevet om kontorstole og komme med nye inputs om kontorstole.

I løbet af dette indlæg vil jeg komme ind på: Fordele og ulemper ved at købe kontorstole på nettet, steder hvor man kan købe billige kontorstole og steder hvor man kan købe brugte kontorstol.

Her kan du købe billige kontorstole på nettet
Her vil jeg komme ind på de steder på nettet, hvor det er muligt at købe billige kontorstole.

Amazon
Amazon er en af de webshops, som jeg anbefaler allermest, når man skal handle over nettet. De har masser af varianter af stort set alle varer og det bedste er, at deres priser er så lave! Amazon bestiller nemlig produkter hjem i enorme mængder, hvilket gør de får stor mængderabat og dermed kan sænke deres priser.I øvrigt er amazon verdens største webshop, hvilket giver et godt billede af hvor store de er.
Her er nogen af fordelene ved at købe på amazon:
- Du får billige varer. I dette tilfælde billige kontorstole.
- Du får hurtig levering. De leverer efter 3-10 dage.
- Du skal ikke betale fragt for dine varer, hvis du køber for over 25£ (220 kroner)
- Der er god kundeservice derinde og du skal ikke betale told.

Jeg har været inde og kigge på Amazon på de billige kontorstole man kan få derinde:
Billig sort kontorstol til 550 kroner

Priserne inde på amazon er som du kan se ret billig. Disse kontorstole vil have en normal pris på 2000 kroner, hvis man køber dem i Danmark.

-->


Danske webshop med kontorstole
Nogle danskere ønsker af en eller anden grund ikke at købe deres kontorstol på amazon, hvilket jeg ikke kan forstå. Jeg ser ingen ulemper ved at handle derinde, men det gør du måske.
Men hvis du er en af dem, der ikke vil købe din kontorstol på amazon, så har jeg også lavet en lille liste med danske webshops som sælger kontorstole.

Her er den første hjemmeside, hvor det er muligt at købe kontorstole. Der er masser af kontorstole at vælge mellem derinde, og du kan vælge en masse typer såsom chef kontorstole, ergonomiske kontorstole osv. Prisen er rimelig høj, men tag et kig på hjemmesiden alligevel:
http://www.kontor-moebler.dk/

Her får du lige endnu et link til en hjemmeside som sælger billige kontorstole. Ligesom på den overstående hjemmeside har du også masser af valgmuligheder på denne webshop:
http://www.office-nordic.dk/produkter/kontorstole/

Køb billige kontorstole i forretninger

Hvis du er ligesom mig og ikke fortrækker at købe din kontorstol på nettet, kan du naturligvis også købe din kontorstol i en forretning.
Der er masser af forretninger som sælger dem, problemet kan dog være, at finde der hvor de sælger de billigste kontorstole - eller hvor der er kontorstole på tilbud.

IKEA er et oplagt valg hvis du gerne vil købe en billig kontorstol. Kontorstolene her er dog aldrig på tilbud eller udsalg - men til gengæld er prisen altid lav.

IDE-Møbler er også et oplagt sted at kigge efter en billig kontorstol. Der er ofte fine kontorstole at vælge i mellem.

Køb billige kontorstole på nettet - fordele og ulemper

Skal du egentlig vælge at købe din kontorstol på nettet? Det kan der være mange for og mod argumenter for. Dem vil jeg prøve at stille op for hinanden her, så du får et overblik over hvorfor du skal købe din kontorstol på nettet, og hvorfor du ikke skal købe den på nettet. Så må du selv vægte det højst som du føler har værdi.

Fordele ved at købe din billige kontorstol på nettet
- Prisen på kontorstole på webshops end på varer i butikker.
- Du har bedre mulighed for at finde de billige kontorstole. Hvis du vælger at købe en billig kontorstol i en forretning har du sværere ved at sammenligne prisen med andre forretninger.
- Der er flere varianter og valgmuligheder på nettet - og du behøver ikke kører lange ture, for at nå hen til de steder, som sælger billige kontorstole.

Ulemper ved at købe billige kontorstole på nettet
- Du kan ikke mærke din kontorstol fysisk, hvilket betyder du ikke kan vurdere om du synes den er behagelig at sidde i. Det er en kæmpe ulempe, da det kan være temmelig irreterende at købe en dyr kontorstol, for så at finde ud af den ikke er særlig behagelig at sidde i.
- Du kan kun vurdere din kontorstol på nettet udfra et billede og en kort beskrivelse.

Hvilken kontorstol skal jeg vælge?

Der er meget forskellig meninger til hvilken kontorstol man skal vælge. Nogen kigger kun på mærkerne og vælger udfra det, mens andre vælger deres kontorstol ud fra prisen på varen. Nogen af de populære kontorstole mærker er HÅG og Labofa. De kontorstole jeg har er ikke i det mærke, og jeg må være ærlig at sige jeg ikke rigtig har helt styr på hvilket mærke det er.

Nogen vælger ergonomiske kontorstole, som er helt specielt tilpasset kroppens siddestilling. Det gør at man sidder mere behagelig - men disse kontorstole er også beregnes til at man skal sidde i dem længere tid af gangen. Det bruges ofte til kontorer og den slags. Prisen er også væsentlig højere på disse kontorstole.

Brugte kontorstole

Hvis du ikke gider at bruge en masse penge på en kontorstol, har du også mulighed for at købe en billig brugt én. I Hvis du gerne vil købe en brugt kontorstol, vil jeg anbefale dig at tage ind og kigge på DBA også kendt som Den blå avis.
Det er Danmarks førende hjemmeside indenfor brugte varer.
Du får lige et link til de brugte kontorstole du kan få derinde her:
Billige kontorstole på DBA

0 comments:

Send en kommentar